Polecane

Nav
carrefour
CarrefourWażna za 22 dni
obi
OBIWażna od dzisiaj
lidl
LidlWażna od 2018-12-17
agata
Agata Ważna za 2 dni
leroy merlin
Leroy MerlinWażna za 15 dni
polomarket
POLOmarketWażna od dzisiaj
norauto
NorautoWażna za 6 dni
media expert
Media ExpertWażna za 8 dni
maxi zoo
Maxi ZOOWażna od dzisiaj
bonprix
BonPrixWażna za 8 dni
tesco supermarket
Tesco SupermarketWażna od jutra
stokrotka
StokrotkaWażna od 2018-12-13
Nav
Opinie o sieci Media Expert
Default avatar
  • ...
  • 25/04/2018
Zamówiłem mysz komputerową. Dostałem taka wyglądającą jak używana, a przynajmniej długo leżącą na wystawie - tłusta, powycierana ... szkoda pisać
Default avatar
  • ...
  • 07/03/2018
Amber Gold to nie sięga nawet do pięt media expert!Największy oszust w Polsce a jak połączymy go w parze z Lenovo które jest tak bardzo reklamowane i sprzedawane przez tą sieć sklepów to mamy MEGA OSZUSTA!Sprzęt lenowo w większości jest wadliwy fabrycznie,w serwisie pracują mega kretyni i kowale.Zapomnijcie o gwarancji a wogóle ZAPOMNICIE! o wymianie po któreś reklamacji (nawet rękojmia)na nowy sprzęt wolny od wad lub zwrot gotówki.Omijajcie ludzie z daleka mediaexpert jeźeli nie chcecie stracić pieniędzy i nerwów.Media expert to OSZUSCI,OSZUŚCI,OSZUŚCI I JESZCZE RAZ OSZUŚCI!KIŁA KTÓRĄ TRZEBA OMIJAĆ I TĘPIĆ!
Default avatar
  • ...
  • 02/12/2017
Nigdy więcej żadnych zakupów w Media Expert! Sklep sprzedaje klientom sprzęty, które zostały wcześniej otwarte i użyte. Taki produkt nie jest nowy tylko „po wystawowy”! Jeżeli na urządzeniu znajdują się ślady użytkowania, to proszę nie robić z konsumentów idiotow i tłumaczyć że produkt jest nowy. Cała moja przygoda z Media Expert jest długa. Kupiłam mężowi prezent na urodziny. Nie jestem specjalistą w tej kwesti, więc się nie znam. Natomiast mąż już tak...został mi sprzedany zegarek Huawei watch 1 uprzednio otwarty, bez folii na wyświetlaczu i z wadą fabryczną (tzn. z czarnymi kropkami na wyświetlaczu). Zegarek został odwieziony do sklepu. I Co? Sklep się wypiął, zwrotu zegarka nie przyjęli i kazali wysłać produkt na reklamację. Reklamacja w sklepie może potrwać do 4 tygodni. Super...by skrócić ten czas o połowę, sami zawieźliśmy zegarek do serwisu Huawei, który był oddalony o 30 km od mojego miejsca zamieszkania. Po upływie tygodnia dostaliśmy informację zwrotną. Naprawa jest nieopłacalna. W uprzednio kupionym sklepie dostaniemy nowy zegarek. Myślę sobie, super po 3 tygodniach mój mąż dostanie spóźniony prezent. Musiałam tylko ponownie pojechać do serwisu po zepsuty zegarek i ponownie odwiedzić znienawidzony sklep, czyli Media Expert. W sklepie ponowne ogromne rozczarowanie...w całym 3miescie Media Expert nie posiada na stanie zegarka Huawei. Dostaliśmy 2 opcje. Mogą nam sprowadzić zegarek ale czas oczekiwania jest do 2 tygodni. Lub możemy odebrać zegarek w innym sklepie w Tczewie. Miasto jest oddalone aż o 60 km. To są kpiny… Sprawa została zgłoszona na fanpagu...czy sklep nam pomógł? No wiec biuro obsługi klienta tak sprawnie działa, że sprowadzenie nowego zegarka zajęło im aż tydzień! Także zostało zaznaczone, że jeżeli zegarek będzie uprzednio otwarty nie przyjmiemy takiego sprzętu. Idźmy dalej…jest informacja. Zegarek czeka na odbiór w sklepie. W końcu! Szczęśliwa, jadę z mężem do sklepu. A tu co? Dostajemy zegarek, który ponownie został otwarty! Pada pytanie: „Skąd mamy mieć pewność że zegarek nie jest po wystawowy? Na to Pani nam odpowiada, że sama nie wie. Nie rozumiem tego! Niekompetencja sklepu Media Expert nie zna granic! Oświadczyliśmy Pani, że nie przyjmiemy takiego zegarka. Obsługa nie zadowolona…innego zegarka nie posiadają. Nasze zirytowanie było ogromne! Pani zaoferowała nam zwrot pieniędzy na… kartę podarunkową lub wymianę na inny produkt. Kpina… oświadczyłam obsłudze, że nigdy więcej już nic u nich nie kupie. I tym bardziej nie wybiorę innego sprzętu. Nasza złość się spotęgowała. Po dalszej rozmowie udało się. Sklep zwrócił gotówkę. Ok ale co z moim czasem? Co z wydanymi pieniędzmi na paliwo? Nie wspominając o straconych nerwach oraz rozczarowaniu z powodu braku prezentu… Bo w ostateczności zostałam bez zegarka. Nikt nam tego nie zwróci. Jestem bardzo rozczarowana. I ostrzegam wszystkich konsumentów. Moja rada. Jeżeli chcecie robić zakupy w Media Expert róbcie to wyłącznie przez stronę internetową. Jeżeli produkt będzie „trefny” macie 10 dni na zwrot. W sklepie stacjonarnym potraktują was tak samo jak mnie.
Default avatar
  • ...
  • 08/11/2017
Reklamacja w tym sklepie to droga przez mękę. Najpierw obsługa odmawia przyjęcia, bo się nie kwalifikuje(!) Przyjmuje dopiero po naleganiu na pisemną odmowę. Sprzedawca NIE MA PRAWA nie przyjąć reklamacji!!! Reklamacja z rękojmi. Czas na poinformowanie o sposobie rozpatrzenia 14 dni. Pani upiera się, że roboczych choć ustawa mówi tylko o dniach. Nie wyrabiają się w terminie. Dzień po terminie idę do sklepu z wezwaniem do wydania nowego telefonu. Pani twierdzi, że wyrobili sie w terminie, bo liczy sie data nadania, a odpowiedź została wysłana. BZDURA!!!! Liczy się moment, w którym klient ma możliwość zapoznać się z decyzją. Łaskawie pismo zostaje przyjęte. Tego samego dnia dostaję pismo od Media Expert o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. Dzień po terminie.W odpowiedzi bzdury. Co innego napisał sprzedawca, a co innego serwis, który robił "ekspertyzę" Po następnych prawie dwóch tygodniach dostaję pismo, że dochowali terminu bo mogłem się zapoznać z decyzją w ostatnim dniu terminu. Ale jak? Gdzie? listonosza nawet na ulicy nie było tego dnia. No cóż, trzeba im udowodnić, że białe jest białe i to ja koresponduję z pocztą, żeby mieć wszystko na papierze, bo sprzedawca opiera się na jakichś danych z kosmosu. Zgodnie z K.C. rozwiązuję umowę i żądam zwrotu pieniędzy. Dziś minął termin zwrotu pieniędzy i na dzień dzisiejszy ani pieniędzy, ani jakichkolwiek informacji. Sprawa rozwojowa.
Default avatar
  • ...
  • 10/08/2017
sklep syf ile razy byłem coś kupić za gotówkę nigdy tego nie co chce wszystko stare na półkach niema kąkretnie kto doradzić same kity i do tego w gazetach zawyrzaja ceny jakie oni mają promocję jak to wszystko starocie
Default avatar
  • ...
  • 05/05/2017
Witam nie polecam tego sklepu madia ekspert w lubinie woj.dolnoslaskie bylem tam 3 razy za kazdym razem byl problem nie maja tam fachowych doradcow tylko z pierwszej lapanki udaja ze sie znaja a wciskaja kity aby towar sprzedac.ostatno chcialem kupic samsunga galaxy s8 i sprzedawca chcial mi wcidnoc tego co na sklepie wszyscy dotykaja dobrxe ze zauwazylem i nie wzielem a powinien mnie poinformowac nie polecam tego sklepu
Default avatar
  • ...
  • 04/05/2017
W opinii poniżej miałem na myśli sklep przy ul.Zwycięstwa 1 w Lęborku.
Default avatar
  • ...
  • 04/05/2017
Kupując krajalnię do chleba,zawiodłem się na doradcy sklepowego/Pani w dniu 04.05.2017 w godz.dopołudniowych zachowywała się jak by łaskę robiła,że chcę coś kupić.Rzadko spotykam się z tak nie miłą obsługą.Nie polecam tego sklepu a szczególnie Działu AGD. Pozdrawiam.
Default avatar
  • ...
  • 29/12/2016
Sklep na ul. Mszczonowskiej w Skierniewicach. Kupując pralkę na raty zostałam naciągnięta przez jednego ze sprzedawców na kwotę 130 zł. Otrzymałam rzekomo gratisy, które następnie zostały doliczone do faktury. Przekonałam się o tym dopiero po otrzymaniu umowy kredytu (rat) do zapłacenia. Pomijam całą resztę, bo na raty też zostałam naciągnięta (opłata obsługi kredytu), ale wynikało to z mojej niewiedzy i pokrętnego tłumaczenia w sklepie. Zawsze sądziłam, że sprzedawca powinien tak doradzać, by klient był zadowolony i chciał wrócić po inne towary. Ja przestrzegam. Dopóki nie macie czarno na białym nie wierzcie w dobrą wolę sprzedawcy - przynajmniej w tym sklepie. I tak oto kupiłam proszek na raty jako gratis do pralki.
Default avatar
  • ...
  • 12/12/2016
Sklep na Ul.Krakowskiej.we Wrocławiu.Uważajcie na CENY! !!!!kupiłam robota planetarnego który miał kosztować 599 zł taka była cena na polce ,ale przy kasie juz widniało 699 .po zwrócenie uwagi,ze powinni sprzedać po cenie jaka jest na polce a mi zwrócić różnice twierdzili ze nie maja takiej możliwości.Pani kierownik rzekoma natomiast wcisnela mi kit ze nie muszą dawać ceny produktu który nie jest wystawiony! !ale do rzeczy różnicy nie otrzymałam nie zrobiłam zdjęcia wtedy a 2 dni później była już cena prawidłowa! !!!!!!czyżby Media Expert zorientował się ze działa niezgodnie z prawem? ?? Punkt dla nich ze udało się im mnie splawic i nie poszło to dalej. dla mnie są jawnym OSZUSTAMI.
Default avatar
  • ...
  • 28/11/2016
NIE POLECAM W PILE MEDIA EXPERT ( GALERIA VIVO ) NIE PRZYJEMNA OBSŁUGA.SKŁADAJĄC REKLAMACJE JEDEN Z PANÓW PRACUJĄCYCH W SKLEPIE ZACZĄŁ MNIE ZASTRASZAĆ IŻ ZOSTANĘ OBCIĄŻONY KOSZTAMI NAPRAWY ORAZ PRZESYŁKI . POSIADAM SMARTFON GALAXY A3 2016 BLAC OD 23 LIPCA 2016 TELEFON POSIADA 2 LETNIĄ GWARANCJĘ ORAZ ROCZNE UBEZPIECZENIE SPRZĘTU (Gwarancja Plus-wariant pu 12 ( 300 zł) , Gwarancja Plus - wariant BN pakiet ( 49 zł) . UŻYTKUJE GO OD 5 MIESIĘCY I W TELEFONIE ZOSTAŁ USZKODZONY WYŚWIETLACZ ( tak stwierdził serwis sklepu media expert , który chciał za naprawę 350 zł , na którą się oczywiście nie zgodziłem. )PRZED WYSTĄPIENIEM SZKODY TELEFON PODŁĄCZYŁEM DO ŁADOWANIA I PO KILKU MINUTACH ODŁĄCZYŁEM I BYŁ ROZLANY CAŁY EKRAN NA NIEBIESKO . DZIŚ ODEBRAŁEM TELEFON ZE SKLEPU KTÓRY JEST NIE NAPRAWIONY , ZOSTAŁO ŚCIĄGNIĘTE SZKŁO OCHRONNE BEZ MOJEJ WIEDZY ORAZ TELEFON JUŻ W OGÓLE SIĘ NIE WŁĄCZA . POSTANOWIŁEM SKORZYSTAĆ Z UBEZPIECZENIA SPRZĘTU GDZIE UBEZPIECZYCIEL ODRZUCIŁ MOJE ZGŁOSZENIE I SKIEROWAŁ MNIE ABYM UDAŁ SIĘ DO SKLEPU Z USZKODZONYM SPRZĘTEM.
Default avatar
  • ...
  • 24/09/2016
Przedwczoraj uprzejmy sprzedawca Media Expert w Katowicach na parterze sklepu meblowego Agata doradził mi zakup słuchawek do mp3. W domu okazało się, że jakość słyszanej przez nie muzyki jest fatalna!!!! Pojechałam je dziś zwrócić (dwa dni od zakupu) - gdzie tam... nie ma zwrotów. Nieuprzejmy pan z biura obsługi klienta stwierdził, że sklep nie ma takiego obowiązku, ponadto.. słuchawki są przedmiotem tak osobistym, jak "depilator" więc nie przyjmą.. W życiu moja noga tam nie postanie!!
Default avatar
  • ...
  • 29/08/2016
Kto cenzuruje wpisy "bardzo zadowolonych" klientów MEDIA EXPERT,? Przecież Mysia już nie funkcjonuje, a jednak.
Default avatar
  • ...
  • 29/08/2016
Opisałem się jak J.I.Kraszewski ale mój wpis/opinia/ się nie pojawiła. Więc teraz zrobię streszczenie. Rodacy,Polacy, omijajcie MEDIA EXPERT szerokim łukiem.Zobaczę czy tą opinię zamieszczą?
Default avatar
  • ...
  • 24/08/2016
VOGEL+VLM-406 kupiłem oświetlenie do roweru guma penkła w rogach mocowania obok mediaexpert jest stojisko z rowerami tam zamontował oswietlenie itp.. nic nieruszałem w lampkach około 2 miesonczach penkły guma aklep wysła lampki do producenta a on stwierdził uszkodzenie mechaniczne nawed pinendzy nie udało się odzyskac chuba wtrafiłem na bubel na drugi raz niekupie tego bubla.
Default avatar
  • ...
  • 08/08/2016
Nie polecam!! Chciałem kupić powerbank'a i zrobiłem to funkcją "odbiór za godzinę" jeszcze tego samego dnia dostałem e-maila że produkt już można odebrać jednak nie pojechałem po niego w tym samym dniu tylko na następny. Na następny dzień dostaje informacje że w trakcie realizacji mojego zamówienia sprzedano go. Po kilku godzinach dostałem wiadomość o tym że anulowano zamówienie bo produkt jest uszkodzony itp. nie polecam
Default avatar
  • ...
  • 24/06/2016
Obsługa w giżyckim sklepie daje wiele do życzenie,Ogólnierobią łaske że podejdą do klienta. Chac kupić towar nie uzyskałam informacji ,ktore były dla mnie wazne ,zauważylam ze jjeżel na sie ochhote zostaawic powyzej 3 tys to dopero rusza tylki.Chialam kupic laptop to zostala potraktowana jak tępa idiotka,2500 to chyba niezly utarg.Dnia nastepnego chcialam zakupiw wentylator to nie moglam se dprosic by ktokolwiek mnie obsłużyl,mimo że z kuuacych byly 3 osoby a personelu naliczyłąm 7 osob.Żenada!!! bede omijałą ten sklep opinie wyraże wsrod rodziny i znajomych oraz zniechece ich do dokonywania zakupów w tym sklepie
Default avatar
  • ...
  • 09/06/2016
Ostrzegam przed kupnem laptopów z wystawy w tym sklepie. Komputer który sprzedano mi po preferencyjnej cenie, zamarzł parokrotnie podczas używania. Postanowiłem go zwrócić, nie przyjęto mi go spowrotem - argumentem były "częściowo zżółkłe klawisze i nie działający pixel" - czyli dokładnie w takim stanie jakim go kupiłem. Odmówiono przyjęcia zwrotu. Nie polecam tego sklepu.
Default avatar
  • ...
  • 05/05/2016
Ostrzegam sprzedają laptopy które najpierw wyleżą sie w sklepie, zostaną "wymacane" i służą jako reklama sklepu za nowe i nie informują o tym klientów. Moj "nowy" laptop ma już wyrobionego jacka(prawdopodobnie od częstego podłączania głośników). Po co ? Na"nowym" laptopie znalazłem materiały reklamowe sklepu. Dysk w "nowym" laptopie trzeszczy jak w moim 7 letnim starym laptopie. Komputer wyglądał w sklepie normalnie i zostałem zapewniony ze jest nowy w zamkniętym boksie. Jeszcze informowali mnie ze będę musiał sobie skonfigurować Windowsa przy pierwszym uruchomieniu. Naturalnie box "musieli" rozpakować żeby mi "zademonstrować" ze jest w środku zasilacz.
Default avatar
  • ...
  • 30/04/2016
Nie kupujcie w Kłobucku, kupiłem u nich pralkę gdy dotarła do domu okazało się że to sprzęt powystawowy , akurat byłem w pracy , żona odebrała, co się okazało sprzęt jest uszkodzony a oni nie chcą go wymienić
Default avatar
  • ...
  • 28/04/2016
Popieram OSZUŚCI !!!!!! Sklep wstawia do gazetki promocyjnej towar po atrakcyjne cenie a jak chcesz go kupić to okazuje że jest jedna sztuka wystawowa po naprawie gwarancyjnej.Przez cały okres promocji nie było dostawy promocyjnego towaru!Tyczy się sklepu w Siedlcach i tabletu Lenovo z pierwszej strony gazetki.
Default avatar
  • ...
  • 19/02/2016
Tak wielkich oszustów nie widziałem!!!! Kupiłem tam sgs3 jakieś 2 lata temu i był uszkodzony , jak klikałem przycisk menu to czekałem chwile i przerzuciło mnie na pulpit i nic tam nie było i trzeba było czekać 20 sekund i jeszcze słuchawki rozłączało. Drugie mój błąd to kolejny telefon sgs5 mini i tez ma pierwszą wadę jak w sgs3 kupiłem jedną myszkę gdzie był podmieniony przycisk dpi na inny kolor i oczywiście nie działał a jak sie ją odłączyło to nie działała i trzeba było czekać 10 minut albo zrestartować kompa. Więc nie chodźcie do sklepu "oszuści media expert" ale to co mnie dobiło to to że kolega złamał sobie słuchawki i chciał zwrotu pieniędzy :D
Default avatar
  • ...
  • 23/04/2015
Przyłączam się do opinii o oszukańczych praktykach Media Expert. w zakresie rat 0%. Oszukiwali w przeszłości przez co omijałem ich wielkim łukiem i kupowałem w innych sklepach. Po zmianie siedziby i nowych krzykliwych reklamach o zakupach 0% dałem się skusić ponownie. Strata czasu i nerwów. W żywe oczy oszukują używając pokrętnych wymówek. Omijać ich z daleka.
Default avatar
  • ...
  • 17/04/2015
Witam wszystkich uważajcie na promocję dzisiaj i kiedy kolwiek w sklepie Media Expert Siedlce bo na tych promocjiach robią ludzi w hu..krzyczą wielkie promocji a jak przyjdzie do zapłaty to wychodzi całkiem co innego i wciskają kit a później na to mówią ze człowiek nie rozumie promocji.
Default avatar
  • ...
  • 12/02/2015
CD.W momencie kiedy poszłam omówić kwestie rat została sporządzana faktura,której po odebraniu sprzętu zakupionego na raty niestety nie przeczytalam,no cóż :( Na fakturze do sprzętu została dopisana pozycja TELEWIZOR Profesjonalne podłączenie dekodera ,która kosztowała mnie 20 zł.KIEROWNIK sklepu powiedział,że to taka usluga i w zamian moze mi dać pączka.ŻENADA-ODDZIAŁ MYŚLENICE
Default avatar
  • ...
  • 12/02/2015
Tak w tym sklepie nie istnieją raty 0%-to taki gazetkowy podstęp do ściągnięcia klienta!Na dodatek,to banda oszustów i cwaniaków na czele z P.KIEROWNIKIEM! W Myślenicach obsługa bierze podwójne wynagrodzenie za obsługę klienta! Pierwszą( mam nadzieję że)od pracodawcy,a drugą od samego klienta :D Ja kupowałam zestaw kina domowego do którego pan sprzedawca koniecznie chciał dołączyć kabelek. CDN.
Default avatar
  • ...
  • 06/12/2014
Oszustwem jest podawanie w gazetce promocyjnej informacji o ratach 0% jeżeli nie można z tych rat skorzystać w sklepie. Na pytanie czy mogę kupić ten telewizor w ratach podanych w gazetce uzyskałem odpowiedź : NIE, gazetka to nie jest oferta handlowa. Kpina.
Default avatar
  • ...
  • 20/11/2014
Obchodzcie ich z daleka. To oszuści. Całej prawdy dowiecie się dopiero po zakupach. Ta sie nie robi. Uczciwy handlowiec tak nie robi. No ale o takich dzisiaj bardzo trudno.
Default avatar
  • ...
  • 07/10/2014
A ja byłam,zobaczyłam,kupiłam i jestem zadowolona!!! Doradzono mi sprzęt, z którego jestem bardzo zadowolona(miałam zamiar kupić inny ale nie było na stanie),szybka dostawa- no nie mam się czego uczepić .POLECAM MEDIA EXPERT W GLIWICACH
Default avatar
  • ...
  • 10/09/2014
ME Gniezno.Oglądaliśmy z żoną sprzęty do kuchni. W okolicy żadnej pani do pomocy, a na kartach produktu mało lub zero informacji, więc postanowiłem zrobić (może nie powinienem) na szybko zdjęcie tylko i wyłącznie nazwy modelu piekarnika, żeby potem poszukać informacji na jego temat. W tym momencie wyskoczyła pani i opier**liła mnie za fotki i zamiast pomóc, poszła dalej rozmawiać z koleżanką.
Default avatar
  • ...
  • 21/08/2014
dwa podejscia do sklepu Media Expert w Kanczudze i dwie porazki /moje/. Pierwszy zakup to smartfon w ktorym jak sie okazalo nie ma kamery z przodu /a mial miec/. Z trudem udalo sie go oddac na nastepny dzien. Drugi zakup to lodowka Bosch na ktorej stala duza informacja - zwrot 300zl na konto. Niestety to bylo klamstwo - do tej lodowki nie bylo zwrotu. Nie polecam tego sklepu i zegnam go na zawsze.
Default avatar
  • ...
  • 08/08/2014
Nie wiem jak w innych oddziałach, ale w Namysłowie jest chyba największe dziadostwo, sprzedają towar słabej jakości, a czegoś takiego jak reklamacje towaru nie uznają, nie warto tam czegokolwiek kupować, banda kanciarzy na czele z kierowniczkiem. Jeśli nie chcesz stracić kasy, warto iść do konkurencji, odradzam wszelkich zakupów.
Default avatar
  • ...
  • 07/08/2014
ME Krasnystaw-obsługa super.Oszustwo z ratami w gazetce.0%przy 10ratach to 0% ale przy 6ratach.Za każde wydane 1tys zł miał być kupon na 100 zł.Tak,ale przy 22 ratach z normalnym oprocentowaniem, nie przy 6x0%.Dostaliśmy kupon na rabat na 50zł na dowolne zakupy, ale przy kasie okazało się że, dostaniemy go ale przy zakupach powyżej 500zł.3tys wydałem ale następne zakupy tylko u konkurencji.
Default avatar
  • ...
  • 05/08/2014
M.E. - oddział Namysłów, muszę przyznać, że niemiło sie rozczarowałem podejściem pracowników do klienta w tym sklepie, brak porozumienia i opryskliwe zachowanie, nie warto tam robić zakupów .... zdecydowanie odradzam współpracy !
Default avatar
  • ...
  • 04/08/2014
MEDIA EKSPERT W NAMYSŁOWIE - odradzam zakupów w tym sklepie, brak profesjonalnego podejścia do klienta, szkoda czasu i pieniędzy, towar niskiej jakości i brak możliwości reklamacji w razie problemów !!! OMIJAĆ Z DALEKA !!!
Default avatar
  • ...
  • 20/03/2014
Media Expert Wieruszów w sobotę z okazji 8 marca chciałem kupić żonce odkurzacz (5 dni wcześniej kupiłem laptopa za2.5k) zajechaliśmy do sklepu 12.45 .Gdy się zdecydowaliśmy wybiła 13.00 sprzedawczyni oznajmiła że sklep jest już zamknięty i zaprasza w poniedziałek. TO NIE DO POMYŚLENIA !!!!!! Pojechaliśmy do Mix Electronic okazało się że prawie każdy odkurzacz jest o 100 złoty tańszy
Default avatar
  • ...
  • 12/03/2014
Ja jestem całkiem zadowolony z zakupów, chociaż warunki w jakich pracują są tragiczne. Na forach też dużo problemów... widzieliście http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,8838 ??
Default avatar
  • ...
  • 26/02/2014
Media Expert w Radomiu przy ul.Mireckiego to sklep na "6". Obsluga Pan Jarka i jego fachowa pomoc byla nieoceniona, Pani Ania ktora zalatwiala sprawy zwiazane z kredytem jest przeurocza, sympatyczna kobieta. Dla mnie najlepszy sklem w Radomiu.
Default avatar
  • ...
  • 15/02/2014
Oddział w Chorzowie koło Kauflandu: przy zakupach obiecują złote góry natomiast przy reklamacji cała załoga na czele z ORDYNARNYM NIEWYCHOWANYM BESZCZELNYM Kierownikiem pomiatają klientami, z wielką łaską w ogóle podeszli do nas gdy chcieliśmy reklamować produkt. Gdy chcieliśmy aby podali nam nr do centrali w celu złożenia zażalenia pracownica podała fałszywy. NIGDY JUŻ TAM NIC NIE KUPIE!!!!!!!!!
Default avatar
  • ...
  • 30/01/2014
dokładnie! też tak mysle :) no i te ciągłe promocje... bardzo lubię ten sklep
Default avatar
  • ...
  • 27/11/2013
to najlepszy sklep w tej branży w Toruniu zawsze tam kupuję bardzo miła obsługa i pomocna choć mam pod nosem tego typu to jadę do nich bardzo wam dziękuję